zaterdag 30 maart 2013

Pa(a)skaartje

Hellow,

2 dagen heeft dit kaartje in beslag genomen om te maken, maar het was de moeite waard.
Op deze website had ik het kaartje gezien http://karenburniston.com en maken zou ik het :)
En dus begon ik er gisteren heel ijverig aan. Maar helaas kreeg ik het niet af en ben ik dus deze middag verder gegaan waar ik gebleven was en dit is het resultaat:

 Wat heb ik gebruikt voor de voorkant:
* card base pop'n cut voor de sizzix bigshot van stampin'up!
* dress up framelits van stampin'up!
* boho blossem punch ook van stampin up














en de binnenkant:
* dress up framelits voor de sizzix bigshot
* letter stempels
* dress form pop'n cuts voor de sizzix bigshot, te gebruiken in combinatie met de card base pop'n cut
* boho blossem punch
* een schaar om de paashaasjes uit te knippen (waar ik geen stempels van heb, noot aan mezelf must have voor volgend jaar!)
* en de pdf-file van bovenstaande website om het platform te vormen waar de paashaasjes "uitpoppen" als je de kaart open doet
* lintjes van boekenvoordeel en het papier weet ik niet meer :)

1 opmerking:

  1. aaaaaa, schattig!
    Zet de woordverificatie uit, bij instellingen - berichten en reacties- woordverificatie weergeven. Da's makkelijker reageren.

    BeantwoordenVerwijderen