zaterdag 16 maart 2013

Baby kaartje

Er worden zoveel babietjes geboren, dat ik vond dat het tijd werd dat ik zelf eens een babykaartje maakte. Het is een jongensversie geworden. Een meisjesversie volgt ook nog, maar daar heb ik de tijd nog niet voor gehad, het idee is er wel al.


Een babyblauwe achtergrond, heb ik embossed met de "cloudy day" embossingmal van stampin'up! Daarover een strookje groen gebloemd papier. Datzelfde motiefje heb ik gebruikt voor "baby" Afgewerkt met eenbbabyblauw lintje. Het strikje moet ik wel nog een paar keer oefenen want dat ziet er makkelijker uit om te doen dan het is.
Dan heb ik een stukje glanzend wit papier genomen en m'n stempelset "ciao, baby" van stampin'up! en 5 verschillende stempels gebruikt, die ik vervolgens heb gepunched met de 7/8" scallop circle punch en de little label punch; Met wat dimensionals op het kaartje geplakt en klaar was de voorkant.


De binnenkant heb ik nog voorzien van een strookje papier met hetzelfde motief als de voorkant.
En een klein tekstje, van de stempelset: cuddles & kisses. En zo was het kaartje helemaal af.

En toen dacht ik, nog snel de randjes afronden.

1 opmerking: